Lite bilder!

Idag visste vi ju inte riktigt vad vi skulle göra då mamma blev sjuk. Men vi åkte i alla fall in till stan och gick en sväng. Då fick vi se att det skulle vara en liten juluppvisning med pippi långstrump o.s.v. Så vi stannade och tittade på den och Tindra blev väldigt facinerad! Sen skulle hon dansa precis som dom gjorde efter allt var klart, hehe. Blev även lite bilder i stan. Lite halvdåliga men jag hade inte med mig stativet.















Jul på Liseberg, släng er i väggen! Här pyntar man hela stan, haha! Efter detta gick vi till kvantum och handlade lite och sen åkte vi "hem" igen. Vi har inte lyckats få Tindra till att vila idag heller så hon var hur trött och grinig som hellst! Men det gick i alla fall smärtfritt att få dom i säng till kvällen, hehe! Middag fick vi också när vi kom hem, köttfärsgratäng, mumsigt! Och sen var det nästan direkt i sängen för dom små.

När dom hade somnat så åkte vi ut en sväng. Jag var lite fotosugen så vi åkte till stan. Där blev det också några bilder. Inte många jag blev nöjd med efter att ha sett dom i datorn. Börjar inse att billigt är inte alltid bäst, haha! Men det får duga! Så ni får ursäkta lite om vissa bilder är lite sneda och vinda. Hela mitt stativ är snett och vint tror jag. Och som sagt, jag kan inte göra nått åt det i denna datorn..















I sånna här lägen hade jag önskat att jag ägt ett vidvinkelobjektiv. Men man kan ju inte ha allt här i världen. Nån gång kanske man har råd med det också. Fast en fullformatskamera hade också räckt, hahaha! Aja, nu ska vi inte disskutera detta. Men jag kommer nog börja spara lite pengar till antingen ett objektiv eller "drömkameran" eller varför inte båda? Moaha!

Nej detta får vara allt för idag. Imorn är det lunch hos gammelmormor och lite bebismys hemma hos Anki som står på agendan!

Kommentarer
Postat av: Milliez - 23år & 3-barnsmamma

tack så mycket, vad glad jag blir :D

2010-12-05 @ 22:28:51
URL: http://milliez.nu
Postat av: Em

Ja vi är tillsammans igen :) kram

2010-12-06 @ 21:16:40
URL: http://lifewithem.blogg.se/
Postat av: Marie

Underbara bilder som vanligt ! Har du fotat med stativ på vissa av bilderna ??

Massor av kramar till er från mig !

2010-12-07 @ 13:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0