Shoppat!

Idag har jag faktiskt shoppat lite granna till mig själv! Blev en fin skjorta, modell lång, och ett bälte. Får väl ta kort på det nån gång men har inte orkat. Det var faktiskt på rea också så jag betalade 99kr för skjortan och 49kr för bältet. Nice nice! Och för EN gångs skull lyckades jag hålla mig borta från barnavdelningen, haha! Det är inte det lättaste för att vara jag, hehe.

Nu är det snart sängdags för den minsta damen. Den stora lär inte vilja sova än på ett tag för nu är hon verkligen påväg tillbaka till sitt pigga glada jag. Känns otroligt skönt! Dock hostar hon endel ännu men det ger förhoppningsvis med sig snart.

Jag vill ha en ny soffa! Jag vill ha en bäddsoffa! Hade varit otroligt skönt att ha en sån när folk kommer och hälsar på och sånt. Jag har hittat en begagnad på blocket för en mindre summa som jag vill ha. Får se vad Jesper säger när han kommer från affären. Om jag ska ringa på den så kanske vi kan åka och kolla på den imorn. Jag hoppas!! Sen hade vi ändå behövt lite mer sittplatser än våran tresits-soffa! Dock var den soffan RÖD..men men, det skiter jag faktiskt i.. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0