Award!

Oj! Där ser man, jag fick ännu en award idag av http://www.yoannas.com/ Tack så mycket!



Reglerna är rätt enkla.
Kopiera awarden till din blogg
Länka till personen som gett den till dig
Berätta sju intressanta fakta om dig själv
Välj ut sju andra bloggare du vill ge awarden till
Länka till deras bloggar och kommentera hos dem att de har en award att hämta!

Har ju redan fått denna en gång men jag kan väl skriva 7 nya fakta om ni vill?

1: Jag är en sucker för one tree hill. Och Chad Michael Murray är ju hetast!


2: Jag har alldeles för många drömmar som jag inte vet om jag kan fullfölja.

3: Jag har ett urkasst temperament och ibland alldeles för dåligt tålamod.


4: Jag lyssnar hellre på hårdrock än nått annat. Har bara blivit mindre av det nu för tiden.


5: Jag har alltid velat ha lockigt hår och efter 2 graviditeter ser det onekligen ut som att min önskan går i uppfyllelse! Hoppas att det blir mer lockigt, haha!


6: Konstant rädd för att inte räcka till..


7
: Skulle vilja åka till texas/usa och bo på en riktig ranch. Det hade varit en riktig upplevelse!


Nu har jag ju redan gett denna award till 7 stycken så jag vet inte vilka jag skulle ge det till igen. Men tack!

Jag har i alla fall ingenting vettigt att skriva här. Blev inte någon promenad till stan då det var för kallt. Jag har inga bra kläder och Jesper har inga termobyxor så det får bli en annan dag. Får väl se om vi hittar på något skoj i helgen. Nu ska jag fortsätta kolla på one tree hill så får vi väl se om jag skriver mer sen. Annars höres vi morn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0