Chips och dip!

Nu sitter jag här, har precis lagt ungarna. Eller rättare sagt så har jag lagt Tindra och Molly skrek sig till sömns. Nästan i alla fall. Jag lyckades gunga henne i vagnen tills hon somnade efter mycket om och men. Hon åt väl en halv flaska ersättning, mer fick jag inte i henne. Får väl se när hon vaknar och är hungrig.. Men nu sitter jag i alla fall här med en påse chips och en skål med dip. Det är mums! Jag försöker dränka sorgerna över att Jesper kommer bli så sen inatt att han kommer behöva sova bort hela morgondagen. Så vad fan ska jag hitta på själv med ungarna då? Varav en är så överaktiv eftersom hon inte fått gå till dagis? Jag tror att vi får försöka komma oss iväg till öppna förskolan igen. Då kan i alla fall Tindra få springa av sig lite.

Idag har vi varit inne hela hela långa jobbiga dagen! Varför? Av den enkla anledningen att det har varit snöstorm hela jävla dagen! And still going! Så har inte våran jääääätteduktiga (med ett ton ironi) snöröjare skottat här innan bussen går till stan imorn så kommer vi inte åka. För jag orkar inte slita så som jag slet förra onsdagen. Ni förstår han skottar lite när han själv känner för det. Nu ligger det nästan 1 dm snö här ute på vägen men han har inte varit här och skottat än.. Jag vågar nästan sätta en peng på att han inte har skottat tills imorgon heller. Så jag kan nog lika gärna skita i alltihop. Ja, jag känner mig fruktansvärt bitter just nu. Blev det efter det roliga smset av Jesper. TUR att jag har mina chips i alla fall.. Och ett rykande färskt avsnitt av one tree hill! Så nu ska jag bara ta en snabbkik bland lite bloggar och sådär sen ska jag slänga mig i soffan, slå på ps3an och sätta på one tree hill s07e16!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0