En dag idag

Det är alltså en dag även idag. Tindra och Molly vaknade lagom till att hockeyn började. Dock hade jag nog klarat mig utan att se på den där jäkla hockeyn. Tyckte att Sverige spelade kasst och förlorade gjorde dom också! Med 4-3 mot slovakien. Vi skulle ha vunnit med 3-0 som mot finnarna ju! Nåja, sånt är livet. Det blev inget OS-guld iår heller med andra ord. Inte ens en ynka medalj..

Svar på en kommentar, mamma: Ja tanken var väl att även Jennifer skulle åka till mig imorn men då har hon väl ångrat sig då. För hon frågade mig häromdagen om hon också skulle få komma hit. Vet inte om Alex kommer eller inte men det måste jag få veta snart med tanke på att jag har tagit på mig att jobba lördag kväll och Alex skulle passa ungarna medan dom ändå sover.. Men jag får väl ringa henne sen.

Nu ska jag snart gå till dagis med Tindra. Hon har tjatat om Pia hela morgonen. Imorn ska vi dock ha lite roligt istället. Vi ska åka till Göteborg, kolla på en bil, ta en sväng på ikea och så ska vi åka till lek och bus-landet. Ska bli riktigt roligt och mysigt! Sen åker ju Jesper till borås på eftermiddagen och ska vara borta hela helgen. Får väl se vad jag och ungarna hittar på. Känns inte speciellt jättekul om jag ska vara ärlig. Men men.

Nä nu får jag ta och göra Tindra iordning för att gå. Molly lyckades somna nu så vi får passa på att gå, haha! Sen blir det torp en sväng.

Kommentarer
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman..Hoppas att du har sovit gott och får en skön torsdag..kram kram

2010-02-25 @ 08:46:51
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Allt är bra med mig..min prins har upptäkt att man kan stoppa fingrarna i munnen..gör din sessa det med? de är så söta de små bebisarna..Hoppas att du får en bra dag..Det var inte skoj att vi inte van matchen i dag.kram

2010-02-25 @ 09:19:32
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0