Helt slut!

Igårkväll så hade vi ingen speciellt rolig kväll. Inte jag i alla fall. Molly var inte på bra humör och sen vägrade hon somna också. Hon somnade strax efter 23 och jag hade velat sova redan 21 typ. Så jag var så jäkla trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Men jag lyckades somna vid 00 eller nått. Upp halv 4 och sen tio i 7. Jag är död! Sen har jag ett annat problem. Trots att Molly inte alls har långa naglar, det har jag sett till, så lyckas hon klösa sig i ansiktet så att hon börjar blöda! Jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Jag kanske får sätta på henne sånadär fula vantar. Men jag själv hatar att ha vantar på mig och är det inte obehagligt att ha dom på sig inomhus? Hmm.. Ingen som har några andra tips på vad man kan göra? Förutom vantar? Nu måste jag ta hand om terroristerna.

Kommentarer
Postat av: Kaptenskan

Fy vad jobbigt med sömnbrist. Jag förstår att det är tungt. Jag har inga tips att komma med tyvärr angående vantarna... jag har noll koll på allt känner jag. Hoppas i alla fall att någon annan har nåt bra tips som kan hjälpa er. Kramar

2010-02-09 @ 18:36:10
URL: http://kaptenskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0