Långt med bilder och shopping..

Kan ju bara varna att detta kommer bli långt..igen..kan jag göra annat?

Dagen började ju bra, det snöade och jag blev deprimerad. Men det slutade faktiskt snöa efter lunch. Men hur som hellst. Jag och Tindra väckte Jesper runt 10 och sen klädde vi på oss och gick ut och grävde lite i snön på baksidan. Tror att hon uppskattade att få komma ut lite. Det gjorde i alla fall morsan! Men vi grävde lite i snön, eller jag grävde medan Tindra satt och käka snö och jag sa till henne att det var blä..gick väl sådär.. Jesper stod och fotade oss innifrån, haha! Så här kommer lite bilder.

Riksbyggen var uppe och skottade snö på endel tak. Kan ju säga att det behövdes. På bilden längst ner ser ni att snön är högre än mig på sina ställen.. Och då kan jag även tillägga att vi står på minst 1-2dm snö också..Hur som hellst så var det skönt med lite frisk luft.

Sen vid 14-tiden kom Tindras farmor och hämtade henne. Hon ville låna henne ett par dagar så det fick hon. Jag blev ju lite orolig eftersom Tindra inte hade så lätt att sova borta här i somras.. Men det verkar ha gått över för jag fick precis ett sms om att hon somnat på en kvart! Kändes skönt att höra faktiskt. Så nu kommer jag också somna gott ikväll.

Efter att Tindra åkt så gav jag Molly lite mat, klädde på henne och sen stack vi till torp. Där blev det lite shopping, hihi! Jag hade bara tänkt köpa strumpor till ungarna då det är dåligt av den varan här i hushållet, hehe. Men jag kom hem med 1 set med kläder till vardera unge, plus strumpor, haha! Men jag blev så sugen på att köpa lite nytt och nått som inte var babyrosa, haha! Jag har ju alltid älskat rosa, speciellt ljusrosa..men nu är jag sååå less! Jag gillar fortfarande mörkrosa och rosa i övrigt bara det inte är babyrosa, hehe. Ska visa bilder på kläderna jag köpte och även på kläderna som barnen fick av sin farmor, superfina!


Detta köpte jag till Tindra, tycker dom tunikorna är så läckra! Fanns i rosa och lila också..skulle nog kunna ha en av varje färg!


Detta kom hem till Molly. Ser ni vad det står på bodyn? Om inte så står det "Little Pudding" hehe.


Denna söta klänningen fick Molly av farmor!


En kofta till Tindra från farmor!


Och en klänning med hennes favorit på, hehe. Även den av farmor! Måste bara få säga att jag älskar denna typen av klänningar! Finstickade. Hon har en likadan fast med hello kitty på och dom är så mysiga. Tindra gillar att ha på sig dom med och dom är otroligt lekvänliga! Ville bara säga det. Mjuka och sköna..

Det var dom kläderna det. Och som sagt, strumpor, men dom orkade jag inte ta kort på, haha! Sen handlades det ju lite mat och blöjor. Men får ut en sväng imorn med då jag inte orkade bära allt som egentligen behövdes handlas hem.

Men nu avslutar jag detta inlägget. Skulle kunna skriva milslånga inlägg men jag orkar inte. Så jag avslutar med en bild på Mollyboll i bilstolen som just nu används till babysitter då hon vill vara med hela tiden, hehe. Så hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Nina

TACK! ska absolut kika där. tack för tipset :D



asså fy va snö ni har.. ja tyckte det va mkt här. men hos er är det ju sjukt mkt.. inte avis där inte iaf, hehe.. ja hoppas dem plogat här imorrn så att man kommer ut med vagnen.. kan ju hoppas...



mkt fint du shoppat.. vill oxå :D



söt molly är.. så skönt å få ligga inne i värmen sådär mysigt..



krams

2010-02-21 @ 22:33:27
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Godmorgon söta..Oj det var inte lita snö ni hade framför ert hus..Är så trött på snön nu,.,,Allt började den dagen som jag födde fram min prins och nu är det över 2 månader sedan och det snöar än..Ha en skön dag snäckan..Så fina kläder du har köpt :) krma kram

2010-02-22 @ 10:14:01
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0