Lite nervös..

Just nu är jag lite nervös inför morgondagen. Jag har aldrig tidigare fotat i en sån miljö så jag tänkte sätta mig och kolla runt lite om vad folk brukar använda för inställningar. Men vi får väl se som sagt. Dom vill ju ha bilderna publicerade redan dagen efter. Men jag sa som det var att jag får greja med sånt efter att barnen lagt sig i så fall annars kan det bli svårt eftersom Jesper jobbar varannan söndag. Önska mig lycka till i alla fall!

Nu sitter jag och glor på one tree hill, hehe. Ovanligt va? Har i alla fall kommit in på säsong 3 och det är ju nu det börjar bli lite spännande med allt. Haha! Man är väl lite av en nörd kanske. Funderar väl på en dusch men jag tror inte att jag orkar det nu. Får duscha imorn innan jag åker till trollhättan i så fall. Tror inte att jag ska ut något innan det. Mitt hår är så flottigt att man förmodligen skulle  steka i det..wuäh!

Men jag har då inget speciellt att skriva om idag än att det fortfarande är världens snöstorm ute..kan ju hoppas att det kan lugna ner sig endel tills imorn..

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har :D

snygg header och nice design!



ta hand om dig!

2010-02-19 @ 21:56:10
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0