Mobilbloggar från sängen..

Ville bara skriva att jag hittat 3 säsongen av oth och dom skivorna som saknades av 4e, haha. Intressant fakta? Har även sett färdigt hela säsong 1 ikväll och hunnit börja på 2a. Här nöter man kan jag lova! Men fastän man sett det så sitter man ändå och småfnittrar för sig själv, haha. Tur att man inte är en sån tönt.. Nu ska jag i alla fall sova och hoppas på att min ryggvärk kan gå över tills imorn. Någon som vet vad som kan hända om man tar en värktablett som gick ut i april förra året? Haha! God natt folket.. Ska orka med morgondagen med...

Kommentarer
Postat av: Zαняα´♥ <3 • • •

Vsg ! tack^^

händer imrn!?



Kram!

2010-02-12 @ 23:48:18
URL: http://zaahraas.blogg.se/
Postat av: Eva

Det är tydligen ganska vanligt att barn går inåt eller utåt med fötterna men om det inte växer bort till 2-3 års ålder eller om det blir värre så får vi komma tillbaka.

Det är tydligen vinkeln mellan höftkulan och benet den sitter i som är lite fel. Då jag inte var med dit så har jag inte riktigt förstått vad det är men det är vad maken sa iaf.

2010-02-13 @ 05:52:29
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: mamma

Ingen fara med att ta en tablett som gott ut, det enda är att dom kanske har misst lite av sin styrka så att dom inte hjälper lika mycket/ kram mamma

2010-02-13 @ 09:14:39
Postat av: tant

Jag vill oxå se. jak inte jag få låna alla sesångerna av oth när du är klar :P

2010-02-13 @ 10:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0