Mobiluppdatering

Mer än så hinner jag inte för tillfället. Men det förstår nog dom flesta. I alla fall dom som har 2 små att ta hand om, haha! Men nu sitter jag och Tindra och äter. Jag köpte en burkmat till henne för att jag var lat och gissa vad? Hon slukade hela burken på 5 minuter! Har aldrig sett henne äta så mycket. Sen ville hon ha mer! Tur att jag inte hunnit frysa ner korvstroganoffen från igår för nu sitter hon och äter det, haha. Ni som är nyfikna om gårdagen så skriver jag om den ikväll när jag har lagt ungarna. Idag har vi varit i stan och fikat med niklas och susanne, det var mycket trevligt. Tyvär händer det väl lite för sällan. Vi är nog inte så bra på att göra av oss någon av oss, hehe. Men men vi får väl försöka bättra oss. Nä nu har Tindra ätit färdigt så jag ska slänga henne i ett bad tror jag. Min lilla kladdmoster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0