Nu kommer bilderna!

Ja här kommer bilderna då. Och bara så ni vet så är det detta våra bilstolar används till för tillfället..


Ursäkta den stökiga bakgrunden men jag orkade inte plocka upp efter Tindra bara för att ta denna bilden. Man vet aldrig om det är första och enda chansen man får till att ta en sånhär bild, haha! Checka in Mollys min!

När Tindra kom hem hittade hon givetvis sin favoritleksak. En blå korg. Dock gjorde hon någonting annorlunda idag. Istället för att sätta sig PÅ korgen så skulle hon sitta I den..



Sen har ju Tindra blivit en klätterapa utan dess like. Hon ska klättra överallt och hon ska vara uppe på allting.. Men detta har nog blivit ett favoritställe. Undra om hon blir arg när vi kommer såga sönder denna bänken.


Vi har tänkt såga av överdelen och använda underdelen som tvbänk. Jesper ska bara få tummen ur och hämta in sågen från garaget, haha!

Sista bilden för idag är en bild på mig och Molly.. Tyckte att den blev lite mysig. Tyvär hann hon vakna innan bilden togs så den blev inte fullt lika mysig som jag hade tänkt mig..

Konverterade den till svartvitt i photoshop.

Kommentarer
Postat av: Jenny J :D

åååh så sööööta dom är! =) Charmtrollen! Saknar er!

2010-02-24 @ 20:31:24
Postat av: Nina

älskar T's tröja.. jätte fin!

2010-02-24 @ 22:31:26
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0