Oj vad tiden springer..

Tiden går fort när man har roligt. Jag har suttit och grejat bloggdesign sedan klockan 19.10, när båda ungarna hade somnat! 2 timmar har redan gått.. Och jag är fortfarande inte helt klar med designen som ska in på denna bloggen sen, hehe. Nåååja, det kanske blir bra i slutändan? Vi får väl se. Den som väntar på nått gott väntar aldrig (alltid?!) för länge, hahaha!

Vad har vi pysslat med annars idag då? Inte så mycket. Tindra har ju som sagt varit på dagis. Jesper stack ut en snabbis till torp och hämtade sin mobil som varit på lagning. Sen har vi bara lagat mat och myst. Och jag har nog kommit på vad Tindras favoritmat är.. Korv! Hon älskar korv! Vi åt korv och makaroner till middag idag. Hon åt inte många makaroner men hon åt upp nästan 2 hela korvar (grillkorvar/uddevallare)! Jag blev nästan chockad att hon åt så mycket, men glad blev jag såklart! Sen har vi som sagt myst och busat resten av kvällen.

Men nu ska jag se om jag kan pyssla färdigt designen eller om jag snart ger upp och går och lägger mig istället. Det är dock inte lätt att sova när man fick en sån sovmorgon som jag fick imorse! Gooosh vad skönt! Nu har jag inget mer att skriva i alla fall. Så håll till godo..

Kommentarer
Postat av: Kadri

ska du byta design igen ? du grejar hela tiden. så duktig

2010-02-15 @ 21:24:15
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0