Skriket är våran vardag..

Ja nu ska jag gnälla lite igen. Men man kan inte göra mycket annat när större delen av dagen består av skrik. Aja, det ger sig väl snart får vi hoppas. Men det tär på hela kroppen och knoppen kan jag lova. Funderar på om vi skulle pröva även sempers magdroppar och se om dom hjälper. Minifomen gör ju inte längre någon nytta. Visst man kan väl öka dosen men det känns inte toppen det heller.. Nåja, vi får väl se hur det går. På torsdag ska vi till bvc igen så vi får väl rådfråga vad vi kan göra. Just nu håller Molly på att somna i min famn. Men hon håller på att somna flera gånger fast hon vaknar efter 5 minuter och knölar och gnyr. Vid 20 ska hon få mat igen, förhoppningsvis för sista gången innan jag själv går och lägger mig. Fast hon får bara mat om hon själv vaknar såklart..jag väcker inte mina barn på nätterna för att ge dem mat! Skulle jag aldrig göra! Så är det med det.

Tänkte visa några bilder som jag tog idag med det nya objektivet, hehe. Men jag börjar tycka att det är otroligt tråkigt att fota Tindra. För hon börjar tycka att det är otroligt tråkigt att vara med på kort, haha! Stackarn har ju en kameralins upptryckt i fejjan vareviga dag så jag kan förstå henne. Men jag lyckades i alla fall få 2 lyckade bilder..som inte blev suddiga..





Syns det att hon är less? Haha! Det hjälpte inte med "titt-ut" bakom kameran och det hjälpte inte med grimaser, hon var bara trött på att sitta i sin stol (precis innan maten var klar) och hon var arg för att jag ville ha ett kort på henne. Som ni kan se så har även mitt photoshop börjat om att fungera, hehe. Behövde bara 3 stycken "reboots" sen funkade det igen. Gött mos! Här kommer även en bild på Molly när hon tog en powernap på 5 minuter när jag gick och bytte blöja på Tindra (hon somnade i min famn först såklart...).



Åååh vad jag längtar till imorgon! Då jag äntligen ska få klippa av mig håret, haha! Jag vet, jag tjatar! Men ni anar inte hur skönt det ska bli! Efter klippningen (och efter att alla ungar sover) så ska jag slänga i hårfärgen som jag har stående här hemma. Jag behöver 2 för mitt hår nu och därför har den blivit stående, men efter klippningen så lär den räcka och bli över. Måste färga bort mina gråa hår som bara blir fler och fler. SUCK! Nu syns till och med mina gråa hår, i luggen, på bild om man kollar noga. Det är ju skrämmande att man ska bli gråhårig innan man är 25 men det går i släkten så jag får väl skylla på dom.. Vill ni se en "före-bild"? Jag kommer nog visa bilden även imorn, bara för att, men skit samma. Bilden är väl lite missvisande med. Jag har sovit i flätor inatt så det är lite lockigt och därav ser det inte lika långt ut, men ni får avgöra själva..



Imorn får ni se resultatet, jag lovar! Även resultatet på färgningen kanske, hehe. Vi får väl se. Men nu ska jag försöka lägga ner min lilla groda innan jag fortsätter slösurfa lite. Hon lär ju ändå vakna snart igen..

Kommentarer
Postat av: Jennyli

Man kan öka på doseringen av miniformen MYCKET, för det är inget som påverkar kroppen negativt. utan det som inte behövs åker helt enkelt ut igen =)



Oj vad långt hår du har! Ska du verkligen klippa av allt? Du var fin i lite längre hår =)

2010-02-02 @ 21:07:35
URL: http://ddb.blogg.se/
Postat av: Camilla

men shit vad långt och fint hår du har fått! : ) ska du verkligen klippa av det? :p

2010-02-02 @ 22:12:11
URL: http://javlarondellhund.blogg.se/
Postat av: Sophia

Usch det låter inte kul alls med skrikande barn.



det är jobbigt med magen för de små, det som hjälpte Tyra var helt enkelt termometern och sempers magdroppar samt mag massage, din bvd borde kunna visa eller om det finns någon kurs, det fanns det här uppe.

Sedan tog Tyra äntligen nappen efter många månader och då blev det bättre också

2010-02-02 @ 22:47:14
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Jag vill oxå klippa mig och färga håret. Får nog bli nästa vecka.

Minifom har jag hört att det egentligen inte hjälper så mycket. Sempers magdroppar ska vara mycket bättre. Tycker ni ska testa!

2010-02-03 @ 12:09:15
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0