Tjohoo!

Inatt sov Molly heeeela natten för första gången! Skönt! Men ändå är jag gryyymt trött idag. Men men, sånt är livet. Vi vaknade kvart i 7. Fy vad underbart! Vad som är mindre underbart är att det snöar ute.. SUCK! Skulle inte detta vädret ta slut snart? Jag som ska gå till bvc här om en stund. Ska försöka ge Molly mat innan jag går bara, för jag orkar inte sätta mig och mata där.

Håller fortfarande på med min design. Den tycks aldrig bli klar, haha! Aaaja, hur som hellst så kommer den upp här under veckan. Nu måste jag rusa! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad härligt att höra att hon sov hela natten =) det är ju aldrig en dag för tidigt =)

2010-02-16 @ 09:18:55
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0