Trött och seg!

Eller egentligen inte speciellt trött. Inte nu. Jag var det förut däremot. Tindra villa inte sova imorse så vi klev upp klockan 6. Berodde nog på att den förbannade kattjäveln smitit in i hennes rum och därför kunde inte hon somna om. Det är i alla fall min teori. Att jag inte halshugger den katten snart! Och den andra är så rädd att hon skiter på sig så fort man hostar. Herregud.. Nu ligger i alla fall båda barnen till sängs. Tindra somnade ganska fort men Molly är fortfarande vaken, får väl se om hon somnar snart. Tror det.

Vi åkte ju iväg till torp förut för att handla lite. Behöver jag berätta att jag glömde mer än hälften av vad jag skulle handla? Jag skulle köpa balsamspray till Tindra, ris och chips och dip bara för att jag var så sugen, grädde och disktabletter. Jag köpte grädde och disktabletter..det var allt.. Så nu sitter jag och är sugen på allt jag glömde köpa, haha! Ang. balsamsprayen så har Tindra börjat få sånna tovor bak i håret så jag vågar knappt röra henne. Då är sån spray bra! Men det löste sig ändå. Jag tog vanligt balsam i hennes hår idag och så borstade jag ut det med balsam i. Det gick faktiskt förvånansvärt bra! Inte ett skrik eller gråt. Hon kanske inte är lika håröm som hennes mamma var när hon var liten, haha! Kan ju bara hoppas att det fortsätter så!

Usch nu sitter jag och lipar också! Handlar om adoptioner på tv. En 17-åring som blivit gravid och valde att adoptera bort sin dotter. Hon bara grät och grät över att lämna ifrån sig sin dotter. Och jag börjar självklart lipa! Jag brukar aldrig lipa över nått sånthär men det slog mig att tänk om det varit jag? Tänk om jag hade behövt adoptera bort mina döttrar. Jag får ont i magen! Jag klara inte av sånna här program längre.. Jag har blivit blödig! Jag måste bara få citera henne. "I will always be her mother but they will be her parents." Åååh nu börjar jag lipa igen.. Suck! Bara för det måste jag ta upp och ge Mollan en extra stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0