Fredagen den 26 februari

DAGENS VILL HA: En bil!
DAGENS KLÄDSEL: Jeans och tunika
DAGENS SMINK: Lite mascara
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS LÅT: Let the sun shine in
DAGENS PLANER: Göteborg, kolla bil, ikea
DAGENS SAKNAD: En bil..
DAGENS BÄSTA: Att få komma ut och se lite annat än Uddevalla!
DAGENS SÄMSTA: Min mage..och att inga kläder passar.. 
DAGENS ROLIGASTE: Göteborg..detta börjar bli enformigt, haha!
DAGENS DUMMASTE: Att det inte blev nått bilköp.
DAGENS MISSLYCKANDE: Samma som ovan.
DAGENS DROG: Mina älskade barn! Man kan ju aldrig få nog av dom!
DAGENS KÖP: Lite smått och gott på ikea
DAGENS GODIS: Ingenting
DAGENS HUMÖR: Ganska bra! Aningen stressad kanske.
DAGENS LUNCH: Blir nog nått i göteborg.

Ja nu har vi kommit hem från Göteborg och Jesper har åkt till Borås. Det blev ingen bil tyvär. Den såg förjävlig ut och bilhandlaren verkade lite skum. Så nepp, ingen bil där inte... FAN!!! Men det blev i alla fall en sväng inne på ikea. Blev inte det vi hade tänkt oss men vi ska försöka skruva ihop sen andra spjälsängen (som vi lånat) lite bättre så får vi väl se. Känns liksom lite onödigt att köpa en då vi har fått låna en. Men jag visar sen vad vi köpte då jag lagt in bilderna i datorn. Så nu blir det till att hyra en bil imorn när jag ska till Trollhättan. Kostar ju bara 259kr på OK så vafan!

Nä, nu hittar min dotter på något sattyg så jag får rusa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har ''dagens'' fråga <3 svara om du vill :)

2010-02-26 @ 16:42:13
URL: http://newgirlz.blogg.se/
Postat av: sara

http://wiikluunds.blogg.se/2010/february/fragestund.html

Frågestund på bloggen, fråga på jag svarar på allt :)

2010-02-26 @ 17:20:29
URL: http://wiikluunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0