Bilder i massor från nyår!

Ja eftersom jag inte har nått bättre för mig denna dagen så kan jag ju lägga in lite bilder istället. Bilder ifrån nyårsfesten som vi var på. Under den tiden festen var städad, haha! Men här kommer dom i alla fall. Behöver jag säga att Tindra var kvällens underhållning? Haha! Hon fick ju egen partyhatt och allt. Sen fick hon ju titta på arne alligator på projektorn också, hehe. Det var spännande och hon dansade som en tok.

Det var en trevlig kväll och jag tror att dom flesta var glada och trevliga i alla fall. Kan ju också säga att det var inte bara EN person som kom fram till oss och sa hur sugna dom var på att skaffa barn, haha! Speciellt efter att ha träffat Tindra också, haha! Sen kände ju Jesper fler personer där än vad han trodde så jag tror att även han hade trevligt.

Kan även tillägga lite snabbt att trippen till torp inte gav ett skit, så nu ger jag upp detta, det lär inte komma någon bebis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0