Pulka och lite sånt!

Det blev att dra till pulkabacken idag istället. När det var dags att hämta Tindra på dagis så klädde vi på oss hela familjen, packade ner lillan i vagnen och knata iväg till dagis, hämta storan och iväg till lekplatsen. Tindra tyckte att det var skitkul att åka pulka i backen, hehe. Problemet var nog mest att hon körde slut på sin stackars pappa som blev tvungen att springa upp och ner för den där backen, haha! Stackars lilla Jesper. Men det blev lite bilder i alla fall. Kattfan som är med på vissa av bilderna tillhör oss..han ska följa med överallt!


Turbo lekte med döden när han var och klättrade i klätterställningen. Han höll på att ramla ner flertalet gånger haha. Efter att han varit där och klättrat så gick han till rutschkanan och ni kan väl aldrig gissa vad han gör? Joo mycket riktigt han ÅKER NER för den! Synd att jag inte stod från rätt håll och kunde fota, det var en syn för sig alltså.. Tindra spenderade i alla fall resten av tiden på lekplatsen med att göra sin favoritsysselsättning, gunga..

Nu kommer ni få se lite blandade bilder. Vissa är från igår, dom översta och dom två längst ner är från idag. Tindra kom på en ny rolig grej igår förstår ni. Vi satt vid matbordet och käkade tacofärs med makaroner. Plötsligt lägger Tindra ifrån sig sin sked och plockar upp sleven som hon satt och lekte med när jag gjorde maten och börjar äta med den! Haha! Det var roligt tyckte både hon och vi, hehe. Nåja, här kommer bilderna..

Oj vad stor texten blev. Aja, det får vara så nu.

Jag har en liten idé som jag funderar på att sätta till verket till våren. Frågan är bara hur och när. Och med vilka? Jaa, jag har en hel del att fundera på och börja planera..spännande! Måste ha tid också..

Nää jag vet inte vad jag ska skriva nu faktiskt. Ska inte avslöja för mycket av mina planer.. Vill se om jag kan få ihop det först. Men men, snart blir det sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0