Zombie med huvudvärk!

Idag känner jag mig verkligen som en zombie. Molly var nämligen vaken alldeles för mycket för min kropp inatt. Jag somnade på soffan till en kass film vid 21.30 så Jesper väckte mig och sa att jag borde gå och lägga mig. Inte mig emot! Men precis då jag lagt mig vaknar Molly. Då var hon vaken fram till 23 ungefär. Sen vaknade hon vid 1 och var vaken till 3. Sen vaknade Tindra klockan 5 och totalvägrade att somna om!! Jag höll på att bli galen alltså. Men då klev Jesper upp med Tindra och jag tog över Molly i våran säng när hon fick mat och där somnade hon ju om också. Jag låg och halvslumrade samtidigt som jag lyssnade på Tindras energiska lekar med högljudda bilar och skrik..jag är totalt grötig i skallen idag känner jag. Får nog bli att försöka vila en stund sen. Men nu sover allihopa och jag kände att jag ville sätta mig här lite..

Tindra tycker jag otroligt synd om just nu. Hon är nått så grymt understimulerad och har alldeles för mycket energi. Stackarn.. Men det har helt enkelt varit för kallt ute så man kan ju inte vara ute mer än en kvart eller nått. Det är så sjukt rått. Så idag funderade Jesper på om han skulle ta med Tindra till badhuset. Det tror jag att hon skulle uppskatta faktiskt. Dom öppnar klockan 11 så då ska jag väl försöka få iväg dom med mätta magar, hehe.

Sen börjar jag bli trött på vårat internet. Nu har det varit störningar någonstans i flera dagar. Så internet funkar bara ibland. Måste nog ringa och skälla lite på comhem och fråga vad orsaken till detta är. Så nu sitter jag på mitt mobila bredband. Tur att man har resurser, haha!

Nä nu ska jag se om jag kan hinna läsa lite bloggar och sådär innan någon av familjen vaknar..
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0