Bered er för ett gott skratt!

Här kommer det lite bilder och grejer. Molly har verkligen speciella idéer för sig när hon ska vara med på kort, haha! Men jag börjar med en film på mitt stora troll. Hennes nya favoritlåt är nämligen Sean Banan - Skaka rumpan, så jag filmade henne medan hon dansar och har sig till den låten, haha! Ni kan ju alltid försöka ignorera mitt och Jespers tjöt..



Nu komer bilderna på min tokstolla, hehe. Även bilder på när hon står och sitter. Även om det bara är någon sekund som hon lyckas hålla balansen så går det i alla fall ibland, när hon sitter alltså.. Hon är desto bättre på att stå faktiskt.. Hur som hellst så kommer bilderna här!

Sådär, då har ni fått se det med. Vad ska jag skriva om nu då? Att jag har tråkigt? Att jag borde kissa? Nää, vet ni vad jag tror att jag ska göra? Ta bort nagellacket från mina tånaglar och sen måla dit nytt och fräscht! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0