Då var man uppe igen..!

God morgon, eller nått. Tindra sov från 17-06 inatt, tror ni hon var trött eller? Synd att jag inte lyckades väcka henne igår, då kanske hon hade sovit till 8 om jag lade henne 19, hehe. Men men, smällar man får ta. Jag känner det ändå som en sovmorgon att få sova till 6 nu för tiden. I vanliga fall behöver jag ju kliva upp 5. Men min kropp är lika trött för det. Imorn får jag nog ta en liten powernap om jag ska orka svaja hela kvällen och natten, hehe. Kan säga att jag ser fram emot sovmorgonen på lördag! Gosh! Men även imorn såklart. Imorn är ju det jag längtat efter hela sommaren! Ska bli sååå roligt!

Svar på en kommentar till Marie:
Kul att du gillade den bilden! Jag tyckte också att den blev häftig, hehe! Men vi kan ta det på msn nån kväll så kan jag försöka förklara hur jag gjorde!

Vad händer hos familjen Andersson idag då? Jo vi ska packa ihop en massa skräp och åka med till tippen, sen ska vi åka ner en snabbis till fjorden. Vet inte om vi kommer orka gå där men vi ska försöka få tag på nån som jobbar där. Jennifer vill ju gärna gå med imorn och kolla på både Nordman och drängarna så jag ska fråga om hon får gå med in med målsman. Men dom brukar vara lite väl hårda på sånt här i stan. För dom tror nämligen att alla som har med sig 14-17 åringar in på området köper ut och låter dom supa där inne. Nåja, vi får se om vi kan få tag i någon. Sen ska det ju även ätas lite mat. Får se om jag bara gör tacofärs och makaroner eller nått. Beror på vad dom andra är sugna på.

Nu tappade jag fantasin vad mer man kan skriva om, men skriver jag mer så blir det så långt. Så jag tackar för mig! Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0