FY faan säger jag!

Vilken natt/morgon vi har haft.. Började med att Tindra vaknar klockan 4, kommer in och väcker Molly (när jag för en gångs skull bestämde mig för att sova i sovrummet..). Fick dom båda att somna om efter en stund. Molly sover knappt en timme sen sätter hon igång med sitt skrik/tjöt och tjoar värre än nånsin. Klockan 4 fick Molly en flaska innan hon somnade. Så klockan 7 ger jag upp och Jesper gör en flaska som jag ger henne. Hon somnar om typ 7.15 och 7.30 vaknar Tindra igen och väcker Molly än en gång så då var det bara kliva upp..3 timmars sömn inatt med andra ord. Får se hur man ska orka med denhär dagen..

Klockan 17 ska vi på kalas hemma hos Jespers bror. Ska bli trevligt! Tindra vill åka till Björn och äta tårta säger hon, hehe. Så det blir nog jättebra.

Vet inte ens vad jag ska skriva, så trött är jag! Men ikväll ska jag då ut och fota iaf. Det har jag bestämt mig för! Ni får väl se resultat ikväll eller imorn..beror på vad jag orkar..

Kommentarer
Postat av: andrea

tusen tack för allt!!!! :D

vet inte hur jag ska tacka dig men gud vad snällt.

Men jag har bara en fråga, jag har försökt ta bort min profil bild men har inte lyckas. Den är jätte gammal och det vore jätte snällt om du skulle kunna försöka. :D

TACKTACKTACK!!! (:



kram

andrea

2010-07-24 @ 20:11:42
URL: http://andreabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0