God morgon mina vänner!

Idag känner jag mig lite bättre och lite gladare. Tindra har varit en ängel här på morgonen och jag har till och med fått ro att plocka undan lite här hemma. Jesper fick lite sovmorgon idag. Han har väl varit ute halva natten kan jag tro. Så jag och ungarna har myst på. Nu sover dock hela högen så jag passar på att sätta mig här.

Jag är gött rastlös idag känner jag. Ingen bra dag att vara det då jag vet att Jesper kommer vara trött och slö när han vaknar. Men jag skulle vilja åka och bada någonstans. Men jag gillar ju inte dessa jäkla maneter som finns här på kusten så jag vet inte vart vi kan bada. Jesper är av den naturen att han HATAR sötvatten. Han vill inte ens bada i "lilla" vänern för det är ju "en jävla insjö" som han så fint uttrycker det, haha! Det roliga med det är ju att Vänern fan är lika stor som Gotland! Och jag gillar att bada i Vänern. Finns många fina stränder. Men Jesper är svårflirtad tyvär. Så jag får väl helt enkelt åka med till snäckiga, manetiga och saltiga stränder och ge fan i att bada helt enkelt. Får se vad gubben säger när han vaknar helt enkelt. Jag är ju även sugen på att åka ut till Smögen. Har inte varit där iår och jag är grymt sugen på att stanna i Smögen fram till solnedgången, kan tänka mig att det är rätt fint att fota solnedgången där. Har så många idéer i skallen just nu.

Kanske skulle sluta skriva nu, annars finns risken att jag skriver en hel roman där jag bara sitter och svammlar. Men nu lutar det åt att åka till skara sommarland igen. Antingen imorn eller på tisdag. På onsdag är det dags för bvc igen för Molly. 6 månaderskontroll. Får väl se hur det går. Sen börjar ju Jesper om att jobba om en vecka (på söndagen). Blä! Visst har jag väl sagt att jag hatar söndagar? När Jesper jobbar? För då börjar han så jäkla tidigt så hela dagen blir förstörd. Vi hinner inte åka någonstans eller göra någonting. Hrmf..

Just det, jag skulle ju sluta skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0