Hum hum hum..

Vi satt och funderade vad vi skulle hitta på idag. Jesper föreslog att vi skulle åka ut till orust och tjörn, bada, fota och kanske äta i stenungsund. Tyckte jag lät som en jättebra idé. Men nu börjar molnen komma och det verkar inte bli speciellt jättevarmt idag. Så jag håller tummarna på att det kanske blir fint någon mer dag här i veckan så att vi kan göra det. En heldagsutflykt!

Klockan 13 ska vi vara på bvc med lilla Molly. Det är 6 månaders kontroll med läkarundersökning som står på programmet. Får se hur det går. Går väl säkert bra och det ska bli spännande att se hur mycket knubbisen väger nu, hehe. Och hon börjar bli sååå lång! Fast det kanske bara är jag som tycker det. Återstår att se som sagt.

Nu börjar jag bli hungrig också. Undra om det finns kvar några mackor.. Annars får jag göra en extremt tidig lunch bestående av stuvade makaroner och köttbullar. Intressant läsning va? Men jag känner för att skriva en massa men jag har helt enkelt ingenting att skriva om. Vill ni veta hur vi sovit inatt? Gott.. Molly sov heeela natten! Fram till klockan 6. Tindra vaknade 6.30. Jag hade kunnat sova hela dagen trots sänggående innan 22 igårkväll.

Nu är det någon som ligger och trycker så snart kommer jag få byta en härlig blöja, gud vad jag ser fram emot det! Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0