LÅNGT - bilder+text

Jag vet inte vart jag ska börja eller sluta. Men vi börjar väl imorse. Tindra kommer in till oss vid halv 5-5 och väcker Molly. Molly är nära att somna om och även Tindra men då börjar Molly tjöta. Sen håller hon på att somna om igen men då börjar Tindra tjöta..och så höll vi på en stund och vid 6 klev vi upp. Sen har det varit full fart! Molly har varit supergrinig hela morgonen, Tindra har varit FULL i djävulskap och morsan är DÖD! Jag gick på toa, Tindra hittade flaskan med babyolja och plötsligt var halva flaskan av babyolja på golvet! God dammit!!! Då hade hon hällt ut babyolja över golvet och hela sig! Kladdigt och gott.. Sådär har det hållt på hela morgonen utan chans till vila. Vid 11 var jag så trött att jag kunde somna sittandes..

Men klockan 11 väckte vi Jesper, klädde på oss och åkte till stan. Fjordfestivalen startade klockan 12. Så vi har åkt karuseller, ätit lite, åkt mera karuseller och kul var det! Var längesen jag åkte karuseller nu, hehe. Över ett år sen i alla fall (om man inte räknar med barnkarusellen på skara sommarland). Fy fan vad skoj det är, haha! Blev några bilder med men inte allt för många. Så jag bjuder väl på dom då..

När vi kom hem så fick Tindra bada badkar. Hände en liten olycka precis innan vi skulle hem. Efter det satte hon sig i sin fotölj och mös, vad hände då? Jo ungen somnar!! Klockan 17!! Jag försökte väcka henne, ropa på henne, prata med henne, lyfta upp henne och försökte få kontakt med henne men det gick inte. Ungen var HELT slut! Kanske förståeligt..? Så jag tog på henne en blöja och bar in henne i sängen..vad skulle jag annars göra? Fick ju inte liv i henne!? Lilla skruttan!

Så nu sitter jag här och är en blandning mellan förbannad och ledsen. Jag har nått fel på min kamera så jag bör skicka in den innan jag kastar den i backen av ren frustration. Och jag har ingen jävla aning om hur jag ska klara mig utan kamera. Speciellt inte när vi ska åka till Elmia på lastbilsmässan i augusti.. Någon som har en kamera att låna ut??? Jag har inte ens en liten kamera..så jag gråter en skvätt..

Bilderna igår då? Blev inte så många..jag tröttnade p.g.a kameran och att jag blev jävligt pissnödig! Ingen idé att ens försöka fota med lite längre slutartider när man är så pissnödig..blev bara skit av allt ihop! Men här kommer bilderna som blev nått att ha i alla fall..




Nu ska jag gå och plocka fram lite skit som ska slängas på tippen imorn och så ska jag försöka sova tidigt idag. Får väl se hur det går.. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Marie

Underbara bilder som vanligt ! Och Tindra ser ut att ha jäääätte roligt !



Men hallå där ! Hur har du tagit den sista bilden alltså ??! Såååå COOL ! Lär mig gumman !!!

Pöss

2010-07-28 @ 21:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0