Stora framsteg för båda två!

Idag är det verkligen stora framsteg får barnen. För Tindra hände det EN olycka imorse med trosor på. Antagligen trodde hon att hon hade en blöja på sig. Men när jag förklarade för henne att hon får säga till när hon vill kissa nästa gång så att vi hinner till pottan fattade hon direkt. Nu har hon haft trosor på sig hela dagen och ingen mer olycka! Hon är så himla duktig! Så imorn ska vi åka till torp och äta frukost med en arbetskompis till Jesper, då kommer Tindra få åka utan blöja. Får väl ta med mig några ombyten.. Är lite nervös för hur det kommer gå bara. Får försöka få henne att kissa innan vi åker och när vi kommer dit och sen efter maten. Kommer även ta med mig några handdukar som hon kan sitta på inne på obs så att vi slipper skura golvet, hehe. Önska oss lycka till!

Molly då? Ja hon ålar mer och mer och snabbare och snabbare! Fick det på film förut så jag tänkte visa er sen, men då ska jag sätta mig vid det stationära när ungarna lagt sig. Men hon är så duktig så! Kommer även visa lite bilder ikväll. Så då har ni nått att vänta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0