Vilket oväder!

Jisses vilket oväder som drog in igårkväll! Blixtrade typ en gång var femte sekund. Det var INTE roligt! Jag gillar inte att vara ensammen när det åskar och Jesper var nere på sin brors kontor och grejade med en dator. Det var allt bra nära att man bajjade i byxan då! Men jag hade lite tur också för den kom aldrig rakt över mig. Dock var den rakt över Jesper nere i stan precis när han var påväg hem. Men detta oväder behövdes nog för att "rensa" upp luften lite. Kanske det inte är så jäkla fuktigt och klibbigt varmt. Jag fick ju dra ur allting här hemma också så jag hade inget som jag kunde förskingra tankarna på heller. Och inte hade jag nått stativ hemma heller för i så fall hade jag kunnat försöka mig på att fota några blixtar. Jesper lånade det för att tag sen när han åkte ner och kollade på lastbilen när det var lite halvmörkt och då lämnade han det kvar i bilen. Och som ni vet så hade Jesper bilen igår så den idén sprack rätt tidigt. Men jag överlevde även denna gången.

Nu ska jag ta och göra iordning lite här hemma. Klockan 11 ska vi hämta Björn för att sedan åka ut till Brastad på kalas. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0