Bara bilder!

Nästan bara bilder i alla fall. Som jag nämnde förut så fick vi ju hem Tindras nya potta. Den spelar en melodi när det kommer kiss. Hon gillade den! Hon gillade den så mycket att hon satt på den en bra stund. Dock utan att det kom något men nu finns det ju hopp om att vi kanske kan lyckas med detta, hehe. Bjuder på 3 bilder..dock inte bara från pottan..



Sen har jag lekt lite igen. Jag testade att plåta med en trådlös blixt. På vissa bilder kommer den rakt underifrån och skjuter upp i taket bakom mig och på vissa så står den på tvbänken (vadhöjd) och skjuter lite uppåt in i väggen. Sen har jag ju även en lättare blixt rakt framför mig också.

Bilderna är tagna med Nikkor 50mm f9 @ 1/125 och Nikon SB-600 (+den inbyggda i kameran)

Det var allt från mig för denna gången..

Kommentarer
Postat av: Martina

snygga bilder:) du har inte lust att ta och plåta gravid bilder nästa helg;P??

2010-06-17 @ 20:58:25
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0