Bingolotto!

Sitter för närvarande och spelar bingolotto. Helt själv.. Haha! Tur att man har nått liv menar jag, haha! Hur som hellst så blev jag lite svettig under första spelet. 5 första numren som lästes upp så började jag vänta på 5000kr kläder från kappahl. Inget jag hade tackat nej till alltså! Tror ni att jag vann? Jo, det gjorde jag faktiskt. Men inte 5000kr kläder på kappahl utan 100 spänn på den andra lotten, hehe. Inte fy skam! Nu har jag i alla fall fått tillbaka pengarna som jag slängde ut på lotterna! Så även om jag inte skulle vinna mer ikväll får jag väl vara nöjd ändå? Fast jag kan ju alltid hoppas hoppas på att jag kan vinna något mer!

Önska mig lycka till! Kram!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Grattis men det var ju synd på kläderna.. Om du undrar varför jag inte skrivit så ska du i allafall veta att jag läser flera gånger per dag, och jag har hållit på hela helgen med min mail med att få i väg lite kort från examen och gammelmorfars grav till dej, men tydligen har jag så sjuk mail att det går inte att skicka för många på en gång så jag ska sända några åt gången. En fråga till.. kan man ladda hem potho shop gratis och är det svårt att använda? Vi såg vilken otrolig skilnade det blir.. Sedan skriver jag några rader till dej på mailen som inte duger här. Ska bara nämna vad det gäller, såg i allafall på examen och tänkte vilken otrolig tur jag har som har 3 vackra barn och barnbarn berättar mer sedan krama flickorna extra mycket från mormor längtar efter er

2010-06-14 @ 09:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0