Slöhet = jag

Känner mig slö. Orkar inte göra nått idag. Men sånt är livet. Tindra är i alla fall på sitt älskade dagis nu och Molly ligger och leker på mitt täcke här på golvet. Hon leker med sina fötter, hehe. Potträningen med Tindra är för närvarande nedlagd då hon inte ens vill sitta på pottan 1 sekund utan att skrika. Så jag antar att hon inte var riktigt redo ännu. Då gör vi ett nytt försök en annan gång. Jag bryr mig inte så mycket..är hon inte redo så är hon inte helt enkelt. Vi får försöka läsa av henne. Funderar på att köpa en sån toasits istället för pottan och se om hon tycker att det är roligare. Kanske en sån som spelar en trudellutt när det kommer kiss, hahaha! Får undersöka alternativen i alla fall.

Idag ska bilen in på verkstad..igen.. Vi åkte ju och besiktigade bilen häromveckan och dom sa att parkeringsbromsen inte funkade?! Så jag blev förbannad för vi har ju haft inne bilen på verkstad för detta! Så nu fick dom ett backjobb och dom ska fixa det. Problemet är bara att dom tog aldrig av bakhjulen förra gången och hittar dom nått där som är trasigt som dom inte såg förra gången så åker vi ändå på att betala detta..crap! Vi får se hur vi löser detta för vi har fått lägga ut alldeles för mycket på bilen redan så det finns liksom inget budget kvar för det nu.. Men det löser sig väl. Jag kommer åka till bibblan och hämta en bok jag reserverat sen åker jag dit och sätter mig och väntar på att bilen blir klar.

Nää, nu ska jag se om jag hittar mig nått att få i magen..är vrålhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0