Alltså shit..

Min rygg håller helt och hållet på att ge upp nu. Hugger och sticker och värker så jag håller på att bli galen. Jag vet inte vart jag ska ta vägen! Och nu kan jag knappt gå.. Jag haltar fram som en krympling! Helt sjukt. Jag som tänkte hjälpa Alex att julpynta idag. Men vi får helt enkelt ta det en annan dag. Jag har i alla fall fått plockat ihop lite av våra kläder och lite av det våra ungar dragit fram. Mer kunde inte jag åstadkomma idag. Men jag tror dock att det beror på kylan. Skulle ha tagit med mig även mina termobyxor kanske.. Det är ungefär -18 grader just nu så det hade behövts.

Vi har i alla fall varit hemma hos min pappa idag. Och jag vet inte vad det var med våra ungar! Tindra härjade ju runt som vanligt men Molly har INTE varit på bra humör idag. Arg och gnällig har hon varit. Aja, alla kan ju ha en dålig dag.. Får hoppas att hon är på bättre humör imorn. För imorn ska vi till stan en sväng. Pappa skulle också komma in till stan och gå med oss en sväng. Ska bli trevligt.

Idag har vi föresten märkt att Molly har fått sin första tand också. Mycket som hänt idag, hehe. Den sitter i överkäken och är en av dom vänstra framtänderna. Den som sitter bredvid "huggtanden" ni vet? Jaa, den har i alla fall kommit fram. Och nu släpper hon taget mer och mer när hon står och står där ett tag. Men jag får skriva mer om henne i ett senare inlägg.

Nu ska jag umgås lite med syster och hennes boyfriend!

(PS jag fortsätter med "listan om mig själv" en annan dag..orkar inte nu och jag vet att jag glömde igår..)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Inte kul med din rygg. Du får säga till om du behöver nått starkare än alvedon, nu har jag inte dom du brukar ha utan bara snäppet över alvedon men dom hjälper då kanske bättre. Och jag hade tänkt att ringa och säga att jag hade ju kunnat hämta någon av barnen i går om dom hade blivit rastlösa men glömde, nåja. Du får ge din pappa en kram från mej. Sist jag mötte han gav jag honom en stor kram på Ica, tänk dej va dom ska fundera i denna lilla skvaller håla. Det ska bli kul att kanske följa med er och bada så hör av dej.

Krama flickorna från mormor så hörs vi..

2010-11-30 @ 08:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0