Glömde viktiga saker!

Ja, jag har ju glömt skriva en massa saker (2 saker..). Först börjar jag med Molly. Hon gjorde nått jäkligt fräckt idag. Hon stod medan jag höll i henne runt midjan, jag känner att hon har jättebra balans så jag släpper..och där står hon säkert 5-10 sekunder HELT SJÄLV!!! Hur coolt är inte det??? Haha! Synd att jag inte hade en kamera i närheten som kunde fota detta egendomliga ögonblick!

För det andra så blir jag officeellt arbetslös imorgon. Mina föräldradagar är slut så jag ska till arbetsförmedlingen och skriva in mig. Fyyy så jävla jobbigt!! Men jag hoppas att akassan kan komma igång snabbt. Dessvärre har dom en handläggningstid på typ en månad. Känns inget vidare direkt.. Men tur att jag inte har en massa papper att skicka in då jag inte hann få nått arbete sen sist. Uppgifterna hämtar akassan automatiskt från försäkringskassan. Det enda som ska in är ju anmälan om arbetslöshet. Borde gå fort tycker jag. Jaa, och så begäran om tillgång till internetkassan så jag kan skicka in kassakorten elektroniskt!

Jaa..viktiga saker detta. Men det med Molly var ju faktiskt lite skoj, hehe!
Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på ett avsnitt av one tree hill!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0