Invägning igen!

Jaa, jag har glömt skriva det hela dagen. Jag vägde mig igår morse igen innan jag hoppade in i duschen. Tjohoo! Jag har gått ner i vikt! Jag vägde 70,5 kg nu. Tyvärr kan jag inte längre ta några mått för jag har dammsugit upp mitt måttband. Får väl försöka skaffa mig ett nytt kanske, haha! Men det är rätt skönt att det går i rätt riktning! Får väl se vad vågen står på när vi kommer hem från norrland bara, hahaha!

Aa, jag kan ju skriva det också att när jag startade invägningen så låg jag på 72,2kg. Men jag har varit uppe på 73,3 innan jag började gå ner igen. Så jag har nästan gått ner 3kg!

Kommentarer
Postat av: Moster Nina

Det är vel bara att gräva fram måttbandet från påsen.

2010-11-19 @ 23:19:23
Postat av: mamma

Glömde bara säga att bloggen vart jättefin som vanligt. Jag älskar din underskrift.. Kram



P.s och glöm nu vikten, nu ska ni hit i 3 v. och det lär nog bli en hel del god mat, för alla vill ju bjuda er...

2010-11-20 @ 08:13:39
Postat av: syster j

Hahaha, glöm det Malin. Du och jag ska promenera rätt ofta, bara så du vet! ;-) Varje gång jag träffar er ska iallafall JAG låna dina ungar och gå ut. :D KRAM ;)

2010-11-20 @ 14:58:38
URL: http://jenniiferwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0