Snart klart!

Nu har jag alldeles strax packat klart. Ungarnas väska är färdigpackad och det ska ner typ 2 saker i våran väska och sen är det också klart. Kameraväskan är packad (därför ni inte får några bilder på våran fina snögubbe, hehe) och klar. Funderade ett tag på att ta den stora kameraväskan med mig men den är så stor. Hade gärna haft stativet med mig med men frågan är om jag kan skicka det som det är, i den väskan? Man får ju ta med 10kg/barn och 20kg/vuxen så ett stativ på max 5kg är inget att bråka om men..jaa.. Jag får disskutera med Jesper. Så jag får i alla fall inte med mig allt från min kamerautrustning som jag egentligen hade velat ha. Men men, det får duga. Måste ju även ställa över kameran i jpeg-format då jag inte har nått camera-raw i den bärbara. Nu snackar jag grekiska för vissa av er kanske? Aja, det blir bra. 

Just nu har Molly precis somnat och Tindra ligger i sitt rum och kollar på sin favoritfilm (en film som följde med i maxboxen när vi åt där) som heter Poporo.

Men nu ska vi kika på twilight (tredje filmen) så jaa, vi ses imorn!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Min kusin är med i Twlightfilmen, den 3e tror jag :-) vet dock it vad hon spelar, har inte sett filmerna :-) haha!

2010-11-20 @ 19:03:28
Postat av: Sofia

Klä er varmt, är allt jag kan säga! =) Välkommen upp!

2010-11-20 @ 19:46:41
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Martina

väntar på att få se lite bilder du;)



låter som ni haft en mysig dag med ute lek och snögubbar mm hihi!



kommer ju fan sakna dig vid nätet för anntar att du inte kommer sitta så mkt här när ni är uppe i Norrland men men får vänta 3 veckor haha:)



hoppas ni får en bra resa och ta de lugnt



kram sköt om er!

2010-11-20 @ 20:30:05
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: mamma

Jaaaaaa äntligen Söndag!!!

Helt sjukt vad jag längtar tills ni kommer. Och jag har ju köpt mej en bärbar som du kan använda när ni är här hos mej om det skulle vara nått. Sedan får vi väll höra hur det ser ut där ni ska bo, om ni kanske kan låna en liten TV och DVD så ni kan se på rummet eller nått. Men det kan ju finnas men som sagt, vi hinner ju se det i morgon.

Kram på er alla!!!!!!



LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-21 @ 08:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0