Får var populärt!

Jag och ungarna tog en promenad ner till fårhagen tidigare. Jag är ganska imponerad av Tindra att hon faktiskt orkar gå så pass långt. Hon åkte vagnen sista biten hem bara. Men fåren var spännande serni! Hon skulle fram och klappa dom men dom var ju självklart lite rädda för henne. Så fort hon kom för nära så sprang dom, hehe. Här kommer några få bilder iaf..











Nästa gång kanske vi får ta med oss en brödbit att ge till fåren. Då lär dom knappast vara rädda för henne, hehe. Första fåret som kom fram så fort vi kom in i fårhagen slickade nämligen på hennes hand och då sa hon att fåret pussa henne, hehe. Då ville hon självklart att alla andra också skulle pussa henne! Sötunge! Sen när vi gick genom fårhagen börja hon ropa: "Mooom bäää!" (Koom bää!) hehe! Gissar att hon ville ta med dom hem, haha! Så Tindra önskar sig ett får i julklapp, hahaha!

Snart kommer jag skriva ut en "önskelista" här på bloggen, till båda ungarna. Det är ju många som frågar och typ alla av dom läser min blogg, så det blir nog enklast så.

Men nu tänker jag ta och kolla på one tree hill! Sen ska jag greja en bloggdesign. Jag vet att jag sagt att jag slutat göra åt andra men bara för att min syster är så söt (?) så får hon en ändå..hm!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: alexandra

HAHA! Jag ÄR söt. Världens sötaste :)

2010-10-06 @ 21:06:11
URL: http://wiikman.blogg.se/
Postat av: Nina

det är poppis hos theo med. galen i får S



mm kanske är någe sånt. hade aldrig sålt gullungen =)

2010-10-06 @ 21:45:31
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0