Glömde ju skriva om dagis!!

Jag glömde ju skriva om det förut. Dagis. Jag har blivit erbjuden dagisplats till Molly. SKÖNT att veta att man har fått plats! Men grejen är den att det inte är samma dagis som Tindra. Jag vet att vi har syskonförtur på Tindras dagis men dom har fullt. Jag ringde nämligen och pratade med rektorn på ängabo (Tindras) och hon var på konferens i Göteborg så hon kunde inte riktigt kolla hur allt låg till men hon sa att det inte såg så ljust ut eftersom hon ska börja precis efter årsskiftet. Men hon skulle kolla under morgondagen och sen skulle jag ringa henne på måndag efter klockan 14. Så då får jag väl veta mer exakt. Men sen sa hon också att även om vi tar platsen på Kurveröds förskola så kan Molly stå i kö för överflyttning så i värsta fall får vi göra så istället!

Ett tag funderade jag på att byta även för Tindra då, till kurveröds, men det känns dumt. Tindra känner sig trygg på Ängabo nu och hon avgudar sina fröknar så det känns inte alls rätt! Det är nog förmodligen lättare att flytta över Molly till Ängabo nästa höst istället. Det kommer nog bli bra hur som hellst! Så direkt efter att jag fått pratat med rektor Katarina på måndag så får jag ringa och prata med rektorn på kurveröds förskola och då kommer ni också få veta hur det kommer bli.

Shit..min lilla bebis är snart redo för dagis..helt befängt!

P.s. För er som inte märkt/vet så kan ni nu lägga till mig på bloglovin igen! Den rosa lilla ikonen i menyn till höger, klicka på den! Och för er som inte vet vad bloglovin är så är det en smart manick som registrerar alla mina nya inlägg så att ni inte missar! Registrera er där och börja följa bloggen! Ni kan även välja att få ett mail varje gång jag uppdaterar, men då lär ni få många mail.. D.s.

Kommentarer
Postat av: emmelist

vad har du för super kamera då? :)

2010-10-23 @ 09:37:25
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0