God morgon!

Idag klev vi upp klockan 7. Intressant. Snön ligger kvar också, helt otroligt! Men det ska ju bli mildare så frågan är bara hur länge. Men nu är i alla fall traktorn här och grusar skulle jag tro. Tindra tjatar om att få gå ut och leka i snön, så jag tror faktiskt att vi ska göra en tidig morgon och gå ut och leka en stund innan vi ska väcka Jesper. Man får ju passa på nu när snön är här, hehe.

Nu har vi ju börjat köra med Tindra utan blöja på natten igen. Hon vill ju inte ha blöja och då känns det ju dumt att tvinga henne. Så nu blir det ingen välling efter klockan 15 och yoghurt till kvällsmat. Hon gillade verkligen vaniljyoghurten så det blir nog bra. Inatt har hon dock kissat ner sig en gång trots att hon var och kissade 3 ggr innan hon lade sig. Visserligen kom det bara några droppar varje gång hon kissade men det kom allt kiss. Men vi får köra på detta några kvällar och ser om det blir bättre. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Men men, det blir nog bra nån gång!

Nää nu ropar mina barn på mig men ha en trevlig morgon!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Men yoghurt är ju också rätt flytande, blir man inte kissenödig av det?

2010-10-22 @ 19:13:17
URL: http://lagottonytt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0