Kvällsfunderingar!

Shit vad jag har börjat blogga! Bra eller dåligt? Hinner ni med att läsa allt eller? Jag hoppas det, annars har ni att göra om ni ens orkar gå igenom allt, hehe!

Men jag har fått lite funderingar. Detta med julpyntandet (jag vet, jag är tidigt ute!). Jag har kommit fram till att jag/vi kommer ha HELVETES mycket att göra helgen den 19-20-21 november! För jag kommer julpynta den helgen! Sen åker vi ju till Piteå den 21:a också, så samtidigt ska jag packa..hmm.. Men jag känner att jag vill julpynta själv, även om Krewer garanterat hade kunnat göra det om hon fick chansen, haha! Sen känner jag även att det är i senaste laget att julpynta när vi kommer hem lagom till lucia! Så den helgen kommer verkligen vara fullsmockad av städ, stök, gardinbyten, julpyntning och framförallt - packning! Shit pommes! Vad har jag gett mig in på egentligen? Men det får gå helt enkelt, hehe. Så helgen innan första advent kommer familjen Andersson julpynta, coolt va? Intresseklubben antecknar, men jag var bara tvungen skriva det..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade oxå valt att julpynta innan avresan :))

2010-10-19 @ 03:34:21
URL: http://jakiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0