1 september 2010

Nu har vi alltså gått in i september. Och vart tog egentligen sommaren vägen? Jag har ÅNGEST över att sommaren redan är slut. Känns som att jag har missat alltihop bara för att det regnat i stort sett hela andra halvan av sommaren. Skitsommar har det varit, rent ut sagt! Det var bra under tiden Jesper hade semester men sen skit. Man blir ju deprimerad. Hoppas att vi i alla fall kan få en fin höst. Det har varit fint väder igår och i förrgår..idag är det dimma som f-a-n men jag hoppas att den släpper och att det blir fint idag med. För idag ska vi tamejtusan ut och leka!

Tindra har ingen feber (än) och det känns SKÖNT! Så jag ska ta in vagnen från bilen sen när vi varit och handlat så att vi kan vara ute och leka idag. Det behöver både jag, Molly och Tindra. Jag har ju faktiskt hittat mina första skor, så jag tänkte testa om Molly kan ha dom. För då kan hon springa runt i sin gåstol här ute om hon vill, hehe. Sen ska vi ju vara hundvakt också. Så det är skönt om vi har vagnen inne för då kan vi ju ta en promenad även om Jesper åkt till jobbet.

Nu håller jag på att koka ägg och ska försöka få i mig lite frukost. Är vrålhungrig! Vet inte riktigt vad som hänt med mig. Förr åt jag aldrig frukost men nu är jag vrålhungrig varje morgon. Knepigt. Men det kanske kommer med åldern? Haha!

Nä, frukost var det! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

BRA ATT DU ÄTTER FRULLE !!!!



Viktigaste målet på dagen gumman å kroppen mår så mycket bättre med !!!



Kram

2010-09-01 @ 11:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0