Bara bilder...

Jag hade tänkt skriva ett jättelångt och jätteseriöst inlägg nu. Vet precis vad jag egentligen ville skriva men kände att jag blev lite lost. Får nog skriva det någon annanstans innan jag publicerar det så att jag ser att det inte blir allt för seriöst helt enkelt. Så ni får nöja er med bilder idag..

Och fy vilken dålig kvalité det blev på bilderna när jag förminskade dem så..huvva.. Men jag orkar inte göra nått åt den saken..

Trädet ni ser längst upp till vänster är rätt häftigt faktiskt. Varje höst så blir ena halvan gul/röd och den andra fortsätter vara grön tills löven faller av! Och man ser linjen mellan gult och grönt ganska tydligt. Syns dock tydligare i verkligheten.

Aja, det var bara det jag ville säga för tillfället..
Ha en trevlig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0