Huvudvärk och beslutsångest!

Jag har haft en tryckande huvudvärk hela dagen idag. Den har liksom varit där hela tiden bakom ögonen men känns som att den inte vill komma fullt ut om ni fattar? Jag är i alla fall inte bäst på att förklara.. Och nu mår jag illa och känner mig sjuk. Kommer jag vakna upp till världens förkylning imorn eller? Eller är det migrän som är på g? Jag vet inte..

Sen har jag sån otrolig beslutsångest. Ska jag eller ska jag inte? På ett sätt vill jag men på ett sätt inte.. Åååh!! Jaa, kanske skulle man ändå? Detta gör inte huvudvärken bättre, haha! Vad pratar jag om? Jaa, det kanske ni får se imorn, om jag orkar, moahaha! Men nån kanske får veta..jag måste ju rådfråga nån eftersom jag har sån beslutsångest? Grrr!

Snart ska i alla fall ungarna läggas men eftersom Molly vilade sent och Tindra sov en stund efter att vi kom hem från stan så känns det som att det kommer bli en tuff match att lägga dom båda idag. Men vi får väl se. Tindra ser fortfarande trött ut så vi kan ju hoppas att det går någorlunda smärtfritt..

Nää, nu gnäller Molly så det blir ett försök till läggdags för henne nu. Sen tar vi itu med Tindra, hehe. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0