Inte alls skönt!

Det var inte alls skönt att vakna idag på morgonen. Ont i hela kroppen. Speciellt i ryggen, fy sjutton. Jag hatar att ha ont i ryggen direkt man vaknar på morgonen för då känns det som att hela dagen blir förstörd innan man ens har vaknat ordentligt. Det onda kan dock bero på städningen jag gjorde igår. Men ändå..jobbigt är det! Trött är jag med. Kunde verkligen inte somna igår. När jag väl somnat hör jag hur Jesper kommer hem. Var dock för trött för att prata med honom. Hörde dock hur han gick och pratade med katterna och sa att jag varit duktig på att städa, hehe.

Vad ska vi göra idag då? Jaa, vi ska ju vara hundvakt i alla fall. Vi behöver dock åka och handla och det behöver även dammsugas och skuras golv hemma. Så vi har lite att pyssla med faktiskt. Skulle även behöva köpa en doftspray till möbler. Men vart kan man köpa en sån? Får nog ta och använda min bästa vän, google. Sen har vi ju två underbara ungar som ska aktiveras också. Kanske lite utelek kan behaga damerna? Får väl se vad vi hittar på.

Nää nu ska jag ta mig en snabbkik på lite bloggar och läsa tidningen. Ha en fortsatt trevlig morgon!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jobbigt med ont i ryggen!



Tack för tipset om gratisdesignerna på tescho. Har inte riktigt fått till det exakt som jag vill än men det är bättre nu än med den tråkiga standarddesignen iaf...



Däremot släpar inläggen helt plötsligt, saker jag la upp igårkväll fanns inte på plats förrän imorse och nåt jag skrev i morse har fortfarande inte publicerats... Kan det ha nåt med designen att göra?

2010-09-03 @ 10:50:24
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0