Kväll återigen..

Denna dagen har gått rätt fort.. Jag vet egentligen inte varför men jag tycker det. Molly har blivit otrooooligt mammig kan jag också säga. Så fort jag lämnar rummet börjar hon gnälla och ropa efter mamma. Lite jobbigt men jag kan inte låta bli att tycka att det är rätt mysigt också. Tindra var ju aldrig sån. Så jag har väl lyckats få en mamma-gris och en pappa-gris, hehe. Tur att det blev så i alla fall.

Vad har vi gjort idag då? Inte så mycket. Bestämde oss för att hålla oss inne även idag. Dels för att Molly fortfarande hostar som en tok och så kan det ju alltid vara bra så att Tindra är frisk tills imorn. Hon har tjatat i 2 dagar nu om att få gå till dagis. Snacka lycka i hennes ögon när hon fick veta att hon skulle få gå dit imorn! Sen har jag även städat och renbäddat i Tindras rum. Hade tänkt fortsätta med resten av lägenheten också men fick så ont i ryggen så jag får vila lite. Får se om jag orkar fortsätta när jag lyckas få Tindra i säng. Vilket inte är det lättaste då hon fick för sig att sova 3(!!!) timmar idag på dagen! Självklart tänkte jag inte på att klockan var så mycket och att det gått så lång tid, haha! Nåja, hon behövde nog det. Så nu sitter hon och tittar på pippi och hennes mamma önskar att hon blir trött snart, hehe.

Tänkte ju visa lite bilder. Tindra är fortfarande helt ointresserad att vara med på kort så det blir mest på Molly. Stackarn som är helt ovetande än så länge, haha! Plus två bonusbilder..


Oj, texten på vissa av bilderna syns knappt. Ser ni vad det står? Annars står det på första bilden: "Mina pyamasbarn!" på andra "Molly hade roligt" och på dom två sista "Molly filosoferar".

Vad händer imorn då? Jaa, nu är ju äntligen ungarna feberfria (haha, äntligen..efter en dag..) så Tindra ska till dagis och jag måste verkligen försöka ta mig ut på en promenad. Har legat alldeles för mycket på latsidan nu. Men jag är en lat människa och så är det.. Så jag tror faktiskt att jag och Molly ska ta oss en promenad när vi lämnat Tindra på dagis. Om Jesper kan få med sig barnvagnen in från bilen. Aja, det återstår att se. Ska i alla fall fråga han. Sen får vi väl se. Tänkte ju även putsa fönster imorn, men jag har ju hela dagen på mig, hehe. Funderar även på att byta gardiner i Tindras rum och kanske någon mer stans..får väl kika på detta.

Nää, nu ska jag försöka slänga Tindra i säng. Hon ska ju orka upp imorn med! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0