Promenad i det härliga vädret!

Idag var det dags igen, dags för promenad. Gick upp och lämnade Tindra på dagis vid 9 och sen gick jag. Ja, Molly var ju med förståss. Vi gick ner till dalen, upp till sandersdals skolan, upp till fasseröd hem till Niklas och Susanne, lämnade usb-minnet och en skiva med bilderna från i lördags, sen gick jag en annan väg tillbaka ner till sandersdals skolan, ner till skogslyckan, till konsum (behövde ha hem smör), ner till viadukten och hela den långa uppförsbacken hem igen. Blev en lagom promenad på ca. 1½ timme. Gick rätt snabbt också så behöver jag säga att jag var helt slut när jag kom hem? Den promenaden bestod av fler uppförsbackar än nedför, haha! Men det gjorde gott och jag piggnade faktiskt till lite. Var så jäkla trött imorse att jag tvekade på om jag ens skulle orka gå en meter. Men jag hade bestämt mig och se vad bra det gick.

Nu ska jag snart hoppa in i en dusch också. Man blev inte så fräsch av att gå en rask promenad och med alla uppförsbackar, haha! Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0