Vilken underbar dag!!!

Det har varit en helt underbar dag idag! På alla plan! Förutom vädret då.. Det har varit mulet och regnat till och från sen Jesper vaknade vid 11. Men resten av dagen.. Jag har shoppat! Blev lite smink, hårmousse, sminkväska och hårfärg. Och när jag hämtade Tindra på dagis frågade jag hur dagen gått då jag berättade om hennes uvi imorse och INGEN olycka!! Dock hade hon inte riktigt velat kissa alla gånger men till slut så gick hon med på det och INGEN OLYCKA!! Tjohoo!! Kanske bara hela grejen berodde på uvi? Hoppas att det kan gå mot bättre tider nu..

Men det bästa av allt, på hela denna dagen, var att Jesper satt och kollade flygbiljetter till norrland. Gissa vad?! Han bokade och betalade så nu finns ingen återvändo!! JAAAAAAA!!! Den 21 november åker vi upp och den 12 december åker vi hem. Vi blir alltså där uppe i 3 hela veckor! GUD vad glad jag är! Och GUD vad skönt att slippa stressa för att hinna hälsa på alla! Nu har vi ju till och med tid att träffa lite kompisar och sånt och det känns skönt och roligt! Så vill ni träffas får ni gärna höra av er!

Nu kommer resten av kvällen bestå av mys med barnen, sänggående för som, färgning av hår och bara ta det allmänt lugnt! Ska försöka ta lite bilder på håret och sånt sen så att ni får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0