April, april!!!!

Ni var allt ett par stycken som gick på mitt föregående inlägg, haha! Gud vad rolig man kan vara då! Nää, självklart ska jag inte sluta blogga! Jag är faktiskt lite smått beroende kan man säga. Jag får nästan ångest om jag inte uppdaterar minst en gång om dagen. Nää, istället har jag pysslat ihop en ny design, vad tycks? Nu är storleken ändrad på bloggen, igen, så vissa bilder kan se lite knepiga ut. Men det får ni helt enkelt leva med ett tag framöver.

Såhär såg den gamla ut:


Och här är den nya:


Bättre eller sämre? Tycker den nya känns lite mer vårig..men jag önskar att jag vore lite bättre på att göra bakgrundsbilder. Men skriv gärna vad ni tycker! Och igen, självklart(!) kommer jag inte sluta blogga!

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: mamma

suveränt som vanligt .. tog bara ett tag för mej att hitta vart jag skulle komma in på kommentarer

2011-04-01 @ 23:05:20
Postat av: Eva-Maria

jag gillar den nya designen. Du är duktig!

2011-04-01 @ 23:22:06
URL: http://Herrochfrumattsson.blogspot.com
Postat av: Sofia

Den blev jättebra, tycker jag!

Jag gick också på skämtet, vilken tur att jag inte hann kommentera nåt när jag var in igår! =)

2011-04-02 @ 07:04:51
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Eva

Där fick du mig allt =)



Nya designen är jätte snygg.

2011-04-02 @ 20:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0