Dagens (och gårdagens) bestyr!

Igår var vi ju som sagt i Dingle och fixade oss sommardäck hemma hos Markus och Sophia. Då passade jag på att fota lite hästar. Men fick två bra bilder, haha! Det är inte lätt när man ska hålla koll på två kids samtidigt (så att dom inte springer in i elstängslet) som man vill fota. Därför jag alltid vill åka själv när jag ska fota något. Men här kommer dom två bilderna i alla fall.





Och det var dom bilderna som togs då jag inte behövde bry mig om elstängslet. För Markus och Sophia hade ett staket på deras sida av gården innan elstängslet kom, om ni fattar? Aja, sen fick jag kuta till Molly igen så fler bilder än så blev det icket. Och sen var ju däcken klara så vi åkte hem. Sen var vi ute och lekte och gjorde inte alls mycket däremellan, tills det blev läggdags för ungarna. Då lade vi dom och sen gick vi över till grannarna och grillade och hade mysigt!

Idag då? Dagen har gått hur fort som helst! Jag har inte riktigt hängt med själv.. Vi har egentligen inte gjort så mycket vettigt egentligen men jaa, den har gått snabbt ändå. Helt plötsligt var klockan 17.30 och det blev dags för kvällsbestyren för Molly. Tindra skulle dock få åka med mig till Trollhättan - dags för årets första race! Men hon var dock inte allt för exhalterad, för innan vi ens kommit upp på motorvägen, från Uddevalla, så sov hon. Men jag väckte henne när vi kom fram så att hon fick vara med. Det gick jättebra ganska länge, men när hon började bli less så blev hon ju trotsigare och jävligare än jaa.. Bäst att sätta punkt där. Så då åkte vi hem så att hon kunde få lägga sig. Behöver jag säga att hon förmodligen slocknade innan huvudet låg på kudden? Men nu tänkte jag faktiskt bjuda på lite bilder därifrån med.













































Ungefär efter den sista bilden togs så drog vi hem. Hon blev för jobbig och alla som vi stod och tjötade med drog också p.g.a att det blev så kallt, så då orkade vi inte vara kvar mer. Men det har varit en trevlig kväll och det var trevligt att träffa alla igen. Får hoppas att det inte dröjer så länge tills nästa gång!

Men nu ska jag inta sängläge! Ska orka med båda ungarna imorn med, hehe. Jesper jobbar ju imorn.. Så det lär nog vara full rulle från 06-tiden imorn eftersom ungarna sover i samma rum..

God natt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

MEN ALLTSÅ SUG MIN! Tror du inte att jag också vill eller?! åh :(

2011-04-17 @ 00:50:07
URL: http://alexandrawiiikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0