God morgon!

Tänkte börja med att säga att utlottningen av tandkrämen avslutar jag på söndag kväll! Så gå in och fortsätt kommentera! För er som missat så hittar ni utlottningen här: http://mandarinklyfta.se/2011/april/utlottning.html

Morgonen började 06.20 idag. Jag somnade rätt tidigt igår och har fått sova hyfsat mycket inatt men ändå är jag helt slut! Bara för att jag kollade på klockan när vi klev upp, hehe. Nåja, det blir nog bra. Vi har ju hunnit både busa, måla en teckning, äta frukost och marinera kött. Nu ska Molly få vila och sen när hon vaknar kommer vi förmodligen gå ut. Har en känsla av att detta kommer bli en riktig utedag! Jag lovade Tindra att vi skulle gå ner till lekplatsen så att hon får åka lite rutchkana, så vi får väl göra det. Sen kommer jag försöka få henne till att vila en stund för jag har en känsla av att detta kommer bli en lång dag! Jesper kommer ju hem ikväll, men jag vet inte riktigt vilken tid.

Ja, det återstår att se hur denna dagen kommer bli, men ungarna verkar vara på hyfsat bra humör så det ska nog gå bra. Molly verkar inte ha någon feber idag heller så det känns skönt! Hon snorar bara så förbaskat så det blir att ge henne nässpray sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0