Kompensation!

Oj då! Jag bloggade alltså inte ens en gång igår? Det är inte likt mig.. Brukar i alla fall lyckas slänga iväg en mobilblogg men inte ens det? Dååålig stil! Men jag hoppas att jag kan kompensera upp detta med MÅNGA bilder! Börjar med bilder från i fredags..







Busfröna Tindra och Oscar lekte bra tillsammans. Vi var borta hos grannarna (Oscars föräldrar) Helena och Mikael och grillade och umgicks och det uppskaddade Tindra. Ja, jag med för den delen! Det var en riktigt trevlig dag och kväll i fredags, och Tindra lade sig inte fören 21.30. Men hon lekte ju med alla andra barn så varför tvinga in henne i sängen?

Nu kommer lite bilder från Liseberg. Det var dock tröttsamt att bära med sig systemkameran så den var inlåst största delen av dagen. Måste verkligen se till att fixa mig en kompaktkamera. Ingen som vill ge mig en för tidig födelsedagspresent? Haha! Jag fyller ju faktiskt 25! Nåja, här är bilderna som togs..och det blev endel ändå..










(Såhär går det när man ska ta en fin bild på dom två, den ena blundar och den andra tittar bort)






























(Detta var ju en fiffig manick! Hade inte Tindra slutat med nappen tidigare hade hon fått göra det där och då!)















En blandad kompott blev det. Men hela Liseberg stod i full blom, björkarna hade slagit ut och så även körsbärsträden som ni ser. Det var helmysigt faktiskt! Men nu hinner inte jag mer idag. Fullt upp som vanligt! Först lämna tillbaka hyrbilen, sen torp och sen ska vi på kalas! Så vi får se om jag hinner/orkar skriva mer idag. Annars får ni ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Moster nina

Vad har hänt med eran bil?

2011-04-24 @ 10:09:08
Postat av: alexandra

"Inuzuka Kiba är en fiktiv karaktär i anime- och mangaserien Naruto."



Därav Kiba. Googla! :) Det är en "kille" eller vad man ska kalla det.



Puss!

2011-04-24 @ 16:31:12
URL: http://alexandrawiiikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0