Ombyggnation igen!

Jaa, nu blev det visst en liten ombyggnation här i bloggen igen. Bytt bakgrund och gjort lite småpill. Personligen tycker jag att det blev bättre, men vad tycker ni? (Ser ni ingen förändring så tryck f5)

För er som inte minns/inte vet hur det såg ut innan så kommer här en liten påminnelse:

Före


Efter


Jag gillade det lila, kändes lite somrigt. Men det var inte JAG! Detta känns mer som jag. Jag har börjat gilla beigha (stavas?) toner, lite latte-toner. Jag kanske blir en äkta lattemorsa (höhö). Så vad säger ni? Bättre eller sämre? Ska fortsätta pilla och ändra lite färger senare. Då menar jag färger på rubriker och sånt. Känns inte som att lila passar in lika mycket där längre..

Kommentarer
Postat av: lotta

Blev riktigt snyggt måste jag säga :)

2011-04-15 @ 09:29:34
URL: http://rahcattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0